2011 m. lapkričio 13 d., sekmadienis

Vintage, ar kažkas panašaus..

 Taigi, pasižadėjau šiandien parašyti ką nors įdomaus..Nusprendžiau parašyti apie stilių kuris man labai patinka. Tai kažkas tarp vintage ir retro. Na kiek esu skaičius tai vintage gyvavo kažkur 1950 - 1980 m. Tačiau dabar grįžta po truputį į madą. Daug kur girdėjau kad dabar šiek tiek netaip yra suprantamas vintage. Tikriausiai ir aš taip jį suprantu. Nes senasis vintage labai skiriasi nuo to ką aš noriu aprašyti. 
Štai keletas nuotraukų iš 1960m. vintage. 



Na tai nėra visiškai tai kas man patinka. Pirmoje nuotraukoje kažkas panašaus, o antroje nelabai.
Taigi man patinka toks toks naujesnis vintage su priemaišomis. Gėlėtos trumpos suknelės, įvairūs megzti megztukai, ilgi megztiniai, tokie cowboy'iški batai. 
Su tokiais drabužiais galima įsiskirti ir atrodyti stulbinančiai. Na gal tai yra  retro,vintage  ir cowboy viename. Arba tiesiog senienos, pasiūtos šiektiek naujoviškiau.  Na negaliu tiksliai to apibūdinti, tad įkelsiu nuotraukų :)




P.S. bandau kažką tokio nešioti, bet nežinau ar bent kiek panašu į tai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą