2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Visi faktai apie mane

Vakar negalėdama užmigt kai ką sumąsčiau.
Parašysiu visus faktus apie save.
Taigi pradėsiu.

1. Dauguma žmonių mane laiko nebendraujančia,bei nemėgstančia būt su aplinkiniais.
2. Nemėgstu būti su didele kompanija.
3. Tiesiog dievinu kates.
4. Patinka dieną būti su uždengtom užuolaidom.
5. Manau, kad reikia turėti vieną geriausią draugą,o ne begalė netikrų.
6. Mėgstu ramybę bei jaukumą.
7. Labai greitai užsiplieskiu.
8. Kartais pasakau per daug tiesos ir įžeidžiu žmones.
9. Nemėgstu meluoti ir nepatinka žmonės, kurie išgalvoja visą savo gyvenimą.
10. Beprotiškai mėgstu paplaukusias dainas..
11. Medicina -  tai profesija, su kuria norėčiau susieti savo gyvenimą.
12. Sunkiai bendrauju su nepažystamais žmonėmis.
13. Tiesiog dievinu parduotuves ir apsipirkinėjimus.
14. Esu tikrai žiauri, užsiplieskusi galiu padaryti kvailų ir blogų dalykų..
15. Patys mėgstamiausi filmai - dramos. Tik juose parodo kaip būna gyvenime ištikrųjų..
16. Bendrauju su mažai žmonių.
17. Dažnas atvejis - apsirijimas.
18. Baimė kartais pakiša koją.
19. Dažnai per daug galvoju ir neklausau širdies.
20. Paveldėjau iš tėvų šiek tiek per daug pesimistiškumo..
21. Kartais sąžinė užgraužia iki kaulų čiulpų.
22. Kvailas jautrumas, dar labiau pasunkina gyvenimą...
23. Mėgstu valgyti daug daržovių,bet tapti vegetare nekvepia.
24. Baletas - tai nerealiausias dalykas, tačiau savo kaulų jau  neišlankstysiu.
25. Turiu polinkį į depresiją.
26. Kartais būnu tikrai labai linksma, bet kartais visiškai priešingai.
27. Patinka labai labai retro, vintage, cowboy ir tas naujas dalykas - hipster.
28. Dievinu pilką ir rudą spalvą !
29.Dažniausiai miegu ant pilvo.
30. Esu kairiarankė .
31. Domiuosi joga.
32. Biologija - pati mėgstamiausia pamoka.


Taigi gal čia ne viską parašiau.
Jei  ką prisiminsiu, dar papildysiu.

Gero jums vakaro ! 
 

4 komentarai:

  1. labai, labai panašu į mane. Viskas atitinka, tik gal vis tik atsisakyčiau 11. Net nežinojau, kad yra žmonių, kurie jaučiasi taip pat kaip aš...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. OO.geras ;ooo aš pati net negalvojau, kad yra tokių žmonių kaip aš :D

      Panaikinti