2012 m. vasario 5 d., sekmadienis

Ateities profesija

Turbūt jau daug kas mąsto ar planuoja ką norėtų mokytis toliau ir kokią profesiją įgauti. Aš taip pat neatsilieku. Jau daugiau negu metus esu apsisprendusi, kad savo gyvenimą susiesiu su medicina.
Taip taip. Medicinos mokslas yra begalo sunkus ir ilgas. Na aš nesakau, kad noriu būtent į tą pačią pačią mediciną. Aišku mano svajonė - tapti gydytoja. Bet tai reikalauja labai daug atsidavimo tam mokslui ir ištvermės. Nemanau, kad man tai pavyktų ir išlaikyčiau labai puikiai egzamiinus. O ką kalbėt apie patį mokymasį, ten labai sunku. Esu girdėjus, kad reikia mokytis labai dideliais kiekiais ir tiesiog nebelieka laisvo laiko nei draugams nei artimiems. Ir galima pulti į depresiją ar tiesiog pasiduoti. Ypač su mano sunkiu charakteriu, nemanau ar man tai pavyktų. Tikriausiai aš užgraužčiau save mokslais ir būčiau labai pykta..
Tai vat todėl manau, kad tapti gydytoja yra ne man . Yra daug kitų su medicina susijusių mokslų, apie kuriuos galvoju ir domiuosi.


KINEZITERAPIJA. Tai gana neblogas mokslas bei pelningas darbas. 6 metai mokytis. Galima įsikurt privatų kineziterapijos kabinetą ir neblogai uždirbti. Tik vat visą laiką reikia dirbti ant kojų, daug vaikščioti ir aišku atlikti masažus ir visokius kitokius gydymo metodus.
ERGOTERAPIJA. Tai gan panašu į kineziterapiją. Tačiau reikia gydyti po avarijų traumuotus žmones ir gan gali būti nemalonu.
ODONTOLOGIJA. Turbūt  visi pasakys, kad pelningiausias darbas iiš visų yra šis, bet kaip ten bebūtų, tačiau jis manęs nelabai traukia. Bei dabar pastebėjau, kad labai daug žmonių renkasi šį mokslą. Bet mane tai šiek tiek gasdina, nes panašiai kaip ir su teise, visi tik ir šį mokslą renkasi apie tai svajoja, galvja, kad labai lengvai ras darbą ir uždirbs daug pinigų, tačiau gaila taip nėra. Kai daug pasirenka šią profesiją, tada nelieka darbų...
FARMACIJA. Tai yra vienas pelningiausių darbų, na turbūt pats pelningiausias iš visų šitų. Farmacijai reikalinga labai chemija. Taip pat man nelabai patinka, būti tiesiog vaistininke, nes farmacijos reikia daug mokytis, o kai kuriems atrodo lyg tai būtų paprasta kasininkė. Gaila, bet taip būna vis dažiau, vaistinės vis didėja, darosi tokios kaip maximos ir farmacininkas yra tiesiog pažeminamas, priskiriamas paprasčiausiam kasininkui...

SLAUGA. Na tai turbūt ne pats pelningiausias, bet labiausiai traukiantis mokslas. Nes slaugytojas mokosi panašiai beveik kaip gydytojas. Išmoksti begalės dalykų. Skiepyt,imti kraują iš venos, pirmąją pagalbą. Išmokstama diagnozuoti nemažai lygų ir t. t. O įgyjus universitetinį laipsnį, darbą galima susirasti tikrai gerą ir gerai apmokamą...
VISUOMENĖS SVEIKATA. Dažnas turbūt paklaustų, kas čia tokio? Na, tai mokslas labiau apie visuomenę,visuomenes lygas, jų plitimą, marus, augalus ir t.t. Dirbti dažniausiai galima įvairiuose vetenarijos ar maisto inspekcijose. Kiek skaičiau apie šį mokslą, tai daugelis gailisi, kad tai mokėsi, nes uždarbis nedidelis ar tiesiog rinka negali pasiūlyti gero darbo..

Na tai turbūt bus viskas, tikiuosi, kad nors į kurį iš šių mokslų pateksiu.. Nes be  medicinos niekur. Tai nuostabus ir begalo įdomus mokslas ;)

1 komentaras:

  1. Odontologijoj irgi daug mokytis. Net burnos higienoj, kur jau sako, kad atseit žemiau negu odontologija, yra belekiek to mokslo. True story. Jie mokosi krebso ciklus ir visokius kitokius, rodos, ten visai ne į temą dalykus. Ir nutinka taip: http://9gag.com/gag/22856 . Šiaip epic įrašas, me gustaria.

    AtsakytiPanaikinti