2011 m. lapkričio 12 d., šeštadienis

Kaip tapti vegetare?

Dažnai mąstau, kaip atsikratyti nesveiko maisto, nevalgyti mėsos, saldumynų (na tiksliau tapti vegetare).
Noriu tapti vegetare, kad pagerinčiau savo sveikatą. Ateičiai nepadidėtų cholesterolis, nesusirgčiau cukralige, hipertonija ar panašiom ligom. Tiesiog prailginčiau savo gyvenimą. Nors aišku aš labai jauna, bet man nerima kelia ateitis. Nenoriu mirti anksti, noriu pragyvent ilgą ir linksmą gyvenimą. Noriu, kad išsipildytų mano visi troškimai, mano visos beprotiškiausios svajonės, noriu pasiekti visų savo užsibriežtų tikslų, vienas iš jų: tapti vegetare. 
 Na, aišku lengva tai sakyti, bet labai sunku padaryti..  Galbūt ir nevalgau dažnai greitai paruošiamo maisto, tačiau valgau daug mėsos, ir daug riebalų turinčio maisto. Kaip atsisakyti mėsos, kai puode garuoja  cepelinai ar orkaitėj kvepia iškepta vištiena su bulvėm? Dažniausiai mąstau : "Juk neišmesi tokio patiekalo. Šį kartą padarysiu įšimtį. Suvalgysiu. Kitą kartą atsisakysiu."
 Problema ta, kad ta išimtis būna kiekvieną kartą ir neįmanoma atsisakyti. Tiesiog aš per silpna. Deja neturiu valios... Tas pats būna ir su saldumynais..
 Man reikia pasiektį ši tikslą. Aš turiu tai padaryti. Turiu pasakyti: "ne,  aš to nevalgysiu". Juk vieną dieną tai padarysiu. Nors atsisakyti mėsos , nors jos,   aš tikrai galiu. Juk nuo to priklauso mano visas gyvenimas, mano sveikata...
  Gal šie žodžiai nieko verti.. Bet tai bus mano pasižadėjimas,mano tikslas, kurį vieną dieną pasieksiu. Kai tai padarysiu, būtinai čia pranešiu .

 P.S.  kažkur girdėjau posakį : "Reikia valgyti tam, kad gyventum, o ne gyventi tam, kad valgytum."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą