2012 m. liepos 3 d., antradienis

Pavadinimo nėra

Ir vėl kaip įprasta nieko nerašau. Nepatinka man išvis rašyt ką veikiu. Tiesiog nenoriu,tingiu, neįdomu ar dar kažkas panašaus. Nu, bet buvau va per Jonines Kernavėje, ten kažką dariau. Dar va tetos gimtadienyje buvau, fainai ten pasibuvau. Čia dar kitą dieną draugės pusbrolio gimtadienyje buvau, smagu buvo. Va ir papasakojau kur buvau, ką veikiau. Smagu va.
Nekelsiu čia jokių nuotraukų, nes neturiu kuom koreguot, reik eit prie kito kompiuterio, kol perkelsiu nuotraukas iš telefono, fotoaparato, tas kompiuteris išsijungs ir jo beviltiškas ekranas neįsijungs visą vakarą. Taigi, kam to reikia? Geriau prasėdėsiu jaukiai  prie savo superinio serialo,"Grey's anatomijos"... Tai yra šaunu, kai atsijungi nuo viso pasaulio ir pasinerį į tą nuostabųjį dalyką, visur tik LIGONINĖ, LIGONINĖ ir mirštantys, sveikstantys, gimstantys žmonės. Kaip gera. Įdomus, liūdnas ir tragiškas, tas internų gyvenimas. Bet tuom ir jis žavi, kai laiko yra tik ligoninei. Sunku, beviltiška, liūdna ir kartais nepaprastai džiūgu. Bet viskas dėl TIKSLO. Jei labai kažko norime, turime tai pasiekti sunkiu darbu.

1 komentaras: