2012 m. birželio 17 d., sekmadienis

Summer time

Nerašiau čia, kaip įprasta 2 savaites. Kodėl? Pati net nežinau. Ale turbūt laiko neturėjau, o gal tiesiog tingėjau. Kas ten žino. O per šias dvi savaites išties įvyko visko labai daug.

1. Pagaliau baigėsi mokslo metai. Kaip ir paprastai, gavau diplomą už labai gerą mokymąsi. Vos, vos, nes su matematika nelabai draugauju. Bet vat didžiausia mano laimė, kad BIOLOGIJA, CHEMIJA - 10. Ir man to užtenka.

2. Po mokslo metų pabaigos šventės su 10-okais susitarėme atsšvęsti pirtyje, tačiau nepasakyčiau, kad buvo labai linksma. 
Iš draugės nuotraukų. With Modestas :D

3. Sekmadienį sutraumavau žmogų, taip, išties žiauru buvo. Kaip tai padariau? O gi su laistytuvo antgaliu išmūšiau draugui po lūpa skyle. Super sakyčiau. Vargšas draugas, kankino mane sąžinė, bet gal jam jau geriau. Vis gi jau beveik savaitė praėjo.
Draugas valgyt ruošia
Draugas paruošė valgyt. Nom nom
O čia jau sutraumuotas draugas
Aš kieta. (Ir stora, žinoma)
4. Trečiadienį su drauge važiavom į Vilnių. Ten belekaip stūmėm laiką, visur vaikščiojom, pafotografavo mane biški ( nu bet kaip visada nemoku normaliai pozuot), dar pavalgėm vastinėje, vėliau nuvažiavom pas draugės mamą ir dar pavalgėm ir aj aj valgom valgom valgom.
By Agata Pileikaitė :)

5. Ir dar šią savaitę vyko chemijos bei biologijos brandos egzaminai. Aš kaip visada tik laukiau kol įkels užduotys ir galėsiu paspręst. Ale vistiek man dar trūksta tų žinių, reik mokytis,  mokytis, kad išsipildytų mano svajonės. Va taip va.

6. Pradėjau žiūrėt serialą "Grey's anatomy". Tobulas serialas. Man patinka.

7. Šiandienos vakaras pas draugę užskaitytas. Šašlykai, Radler, laužas ir viskas tobulaaa. Mmmmh. I like that.


IR VAT, NORS KARTAIS IR KAS NORS SUGADINA NUOTAIKĄ, NORS IR YRA SUNKUMŲ, BET VISTIEK MYLIU AŠ TĄ VASARĄ. LABAI LABAI.

2 komentarai: