2012 m. rugpjūčio 7 d., antradienis

Tikrai keistas įrašas

O, LABAS, mano mielas blogspote. Senai čia nesilankiau. Ir kas gero nutiko mano gyvenime? Sakyčiau, viskas tas pats. Galbūt kažkas manyje pasikeitė? Turbūt, kad ne. Nebent va po vieno susibūrimo, pradėjau laikyt tikrais draugais tuos žmones, kurių niekada nelaikiau. Keistas jausmas, ypač man, tokiai, kuri nemėgsta daugybės žmonių. Labai keistas, sunku tai apibūdinti. Lyg ir pradėjau branginti šiuos žmones. Juk su jais praleidžiu daug laiko, be jų mano gyvenimas matyt atrodytų blankesnis. Nors ir dažnai jie mane nervina, bet galiu pavadinti juos savo draugais. Na tikrai keistas jausmas. Bet gal tas jausmas greit praeis ir grįš mano įprastinė stadija. Na, žiūrėsim  kaip čia bus.
 
***
Mmmmh. Valerijonų šaknys... Tai beprotiškai geras dalykas. Katinams.


***
Oooo.  Gera žinia. Karklės festivalis neužilgo !!
 Bet matyt oras bus nekoks, tačiau juk svarbiausia gera muzika ir nuotaika ! 
Tad labai laukiu.
O čia superinė grupė, kuri ten bus.
Vežaaaa.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą